Forum gothique: Mélancolie Gothique

Forum de discussion sur le mouvement gothique, l'ésotérisme, les modes de pensée underground, la culture sombre.

AccueilHomeCalendrierGalerieFAQRechercherS'enregistrerConnexionBoutiqueAngellyca Hoffmann ~ Médium - Tarologue - OccultisteWebzineRèglement du forumRadio goth-metalRadio paganRadio relaxationNos Partenaires

Partagez | 

Human Disease

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité

MessageSujet: Human Disease   Lun 28 Juil 2008, 03:59

Human Disease est un groupe italien de rock gothique / new-wave

Citation :

BIOGRAPHY
Human Disease were born in winter 1997 from a common disposition to express particular emotions through music art. Their sound embodies the oscillation between a morbid despair and a cruel sensuality, ambiguous links of life and death.

The Band's line up is:

Lien - vocals, Lantiér - guitars, David M. (from Chants of Maldoror) - bass, Vanessa H. - synth and keys, Mirko - drum and percussions

In Winter 1999 Human Disease started to work at their debut demo and then promoted its five tracks through some live shows in Rome (Jungle, Alpheus etc.). In 2002 the band took part in the compilation The tongue achieves the dialect - a tribute to Rozz Williams by the official website www.rozznet.com - with the cover of In absentia.

In 2003 Human Disease appeared in the Strobelight compilation New Dark Age Vol. 1, with a new song titled Petals (pt.1). In September 2004 "Our Flesh Deception" came out for the Strobelight Records; the most important gigs after publishing the album were in Judgement Day 8 (April 2005), WGT Festival (May 2005) and Autumn Days Festival (September 2004).

In 2006 the Strobelight-Compilation New Dark Age Vol. 4 was released with a new song by Human Disease titled "Flesh for a doll"

http://www.myspace.com/humandiseaseband
Revenir en haut Aller en bas
Freyja Crescent
Connaisseur des lieux
Connaisseur des lieux

MessageSujet: Re: Human Disease   Lun 28 Juil 2008, 10:00

J'adore! merci de me l'avoir fait découvrir!
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Human Disease   Mer 28 Jan 2009, 16:23

J'aime ! I love you
Nébuleuse
Gardien Du Temple
Gardien Du Temple

MessageSujet: Re: Human Disease   Mar 03 Fév 2009, 17:23

J'aime beaucoup aussi!!! Smile
Ana Sama
Grand connaisseur des lieux
Grand connaisseur des lieux

MessageSujet: Re: Human Disease   Mar 03 Fév 2009, 17:46

C'est pas mal du tout, j'aime bien Very Happy
http://www.myspace.com/the_hansel
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Human Disease   Dim 08 Fév 2009, 14:25

Bon je poursuis ma tournée de cette section du forum. C'est très chouette comme groupe. J'aime bien les instruments un peu plus insolite dans ce genre de musique (comme le piano clair par exemple sur petals pt2). Je pense creuser un peu ce groupe tiens!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Human Disease   

Human Disease
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1